Locatie CB Biljartvereniging

De Centraal Beheer Biljartvereniging heeft haar accommodatie in het Sequoia gebouw van Centraal Beheer aan de Laan van Malkenschoten 20 in Apeldoorn. Om de biljart accommodatie te bereiken rijdt u de inrit van het Centraal Beheer terrein in. Die rijdt u door tot aan het parkeerterrein boven aan het eind van deze inrit. Onderweg passeert u een kleine rotonde, daarop vervolgt u de weg omhoog. Als u de auto geparkeerd heeft, loopt u naar het gebouw dat aan het eind van de inrit aan de rechterkant gevestigd is. In het gebouw loopt u de gang in en u ziet direct aan de linkerzijde de ingang van de lift. Die neemt u naar de 2e etage. Daar bevindt zich de biljart ruimte in de zogenoemd Sequoia Lodge.

Onderweg kunt u slagbomen of een dichte deur tegenkomen. U verkrijgt toegang door via de intercom aan te geven dat u komt biljarten.

Hieronder ziet u e.e.a. visueel vormgegeven. De rode pijlen beschrijven de route, het rode kruis in het rode rondje geeft het gebouw weer waar de accommodatie zich bevindt.